info@largetaxi.co.il |

מוניות גדולות לנתב”ג

מוניות גדולות לנתבג

מוניות גדולות לנתב”ג

נמל תעופה בן גוריון נמצא באזור המרכז – אך הנגישות אליו מוגבלת. אולם מדוע לא כדאי לנסוע לנמל תעופה בן גוריון ברכב הפרטי? מהם היתרונות של מונית גדולה בהקשר הזה? וכמה זמן מראש מזמינים מונית לנתב”ג?

מוניות גדולות לנתב”ג – במיוחד בשבילך

הבה נבחן את האפשרות הטריוויאלית ביותר – לנסוע לנתב”ג עם הפרייווט. בעלי רכבים פרטיים למשל צריכים לשלם עשרות שקלים ליום עבור חניה, מה גם שלאורך השבוע ישנם פקקים ונתיבים ששמורים עבור תחבורה ציבורית בלבד. אז מדוע לסבול ולשלם יותר דלק, בלאי ובזמן נסיעה מיותר? נהג מונית גדולה יכול להגיע אליך בהתראה קצרה. נשמח להביא אותך לשדה במהירות וביעילות!

שלל היתרונות של מוניות גדולות

מונית גדולה יכולה לשמש קבוצת תיירים, בני משפחה וגם אנשים פרטיים. כיוון שמדובר על כלי רכב גדול, העלות מתחלקת והופכת אטרקטיבית. מעבר לכך, התחבורה הציבורית הרגילה שמבוססת על אוטובוסים ורכבות לא פעילה בשבתות ובחגים. כתוצאה מכך, הפתרון הטוב ביותר הוא להגיע לשדה עם מונית.

הזמנת מונית בכל שעה

מונית גדולה גאה להשיק את השירות שחיכית לו: כל שנותר לך לעשות הוא להשאיר פרטים באתר כדי לשריין מוניות גדולות לנתב”ג בכל שעה!

© 2019 מונית גדולה 🚕 מונית גדולה לנתבג | מונית גדולה לשדה התעופה
Accessibility

Warning: Unknown: open(/opt/remi/php56/root/var/lib/php/session/sess_lvkkve3vt04ujon8mmue8rl3g6, O_RDWR) failed: Permission denied (13) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/opt/remi/php56/root/var/lib/php/session) in Unknown on line 0